Vi har alt på lager inden for Apple produkter. Vi gør hvad vi kan for at kunne udføre reparationen inden for så kort tid at du kan vente mens vi laver telefonen. Det kan dog ske at vi ikke har den del på laver som du står og skal bruge men vi vil stræbe efter at gøre det.
Da vi ligger i Jylland og dækker hele jylland kan du sende telefonen til os. Vi får hver dag pakker med telefoner som bliver sendt retur samme dag hvis betalingen har fundet sted enten ved at vedlægge pengene i pakken eller ved at overføre pengene via bank overførelse.
Når du sender et produkt til os til reparation skal du huske at vedlægge en note om hvad det er vi skal lave. Vi reparere kun den beskrevne fejl og måtte der være andre fejl eller mangler på telefonen bliver dette ikke lavet. Ting der måtte opstå som ikke har at gøre med det vi har lavet bliver ikke lavet under garantien.
Da vi værner om vores kunders telefoner bruger vi KUN postdanmark og sender altid som pakke da din telefon er fuld ud dækket med den forsikring PostDanmark yder deres pakke service. Derfor anbefaler vi ALLE vores kunder til at sende telefoner til os som pakke da de ellers nemt kan blive væk og vi kan på ingen måde hjælpe kunden med at finde telefonen igen.
Vandskadet telefoner bliver ikke lavet hvis du som kunde har prøvet en af disse ting.
1. Forsøgt tænde telefonen efter den har lagt til tørre
2. Sat datakablet i for at lade telefonen op
3. At der er flere dage siden den har fået vand.
Svar: Din garanti forsvandt da du tabte din telefon. Hvis du ikke fortæller at du har fået skiftet glas kan de ikke se du har fået skiftet glas og derved har du stadig din garanti!
Spørgsmål! Hvor lang tid tager det at få skiftet glas.Svar: Det afhænger af hvad du skal have skiftet glas på. Her er en lille oversigt på Apple produkter da det er det vi laver mest. iPod 2.3. generation tager ca ½ time. iPad I og II tager fra 1 til 3 dage afhængeligt af hvor travlt vi har. iPhone 3G / 3GS tager 5 minutter. Vi laver det mens du venter. iPhone 4 / 4S tager en time at lave. HTC kommer an på hvilken model. Men vi laver alle telefoner så hurtigt vi kan og ringer tilbage så snart den er færdig.
Spørgsmål! Hvorfor koster det 250,- kr i "gør det selv" gebyr hvis man forsøger selv eller bruger anden reparatør?
Svar: Når du bruger en dårlig reparatør eller forsøger selv giver det os en masse extra arbejde, så derfor har vi valgt at lægge et "gør det selv" gebyr oven i hvis din telefon er ødelagt inden i efter du har besøgt irep eller andre selvudråbte experter. Vi laver mange telefoner der har været ude ved andre der ikke helt har haft styr på hvad der skal laves i telefonerne og derfor har de ødelagt mere end det telefonen enligt fejlede fra starten. Derfor bruger vi et gebyr for at folk ikke skal benytte den slags steder.
Spørgsmål! Hvad skal man gøre hvis man fåe en vandskadet iPhone?
Svar: Hvis man får en vandskadet telefon skal man tage batteriet ud og komme ned til os så hurtigt som mulig. Hvis du gør dette er der 80% chance for at den kan laves. Hvis det er iPhone skal du ikke tage batteriet ud men bare komme så hurtigt som muligt. Hvis du først forsøger at tørre telefonen og lægge den på radioatoren minsker du chancen for at kunne laves til 20%. Husk at det er helt forbudt at prøve at tænde telefonen og har du også prøvet at sætte laderen i skal du smide telefonen væk da du har ødelagt chancen for at den kan laves!
Spørgsmål! Hvad er orginalt og hvad er kopi glas? Hvad er forskellen?
Svar: Et kopi glas er meget dårligere end orginal. Et såkaldt "Grade A" er et kopi glas, som når du bruger sådan et mister alt garanti på din iPhone. Hos helloo.dk bruger vi kun orginale dele da vi ikke ønsker at kunderne skal miste deres garanti på deres telefoner. iPhone 3G/3GS findes der ikke orginale glas da Apple ikke sælger reservedele. Men der findes fabrikker der sælger "orginale" glas. De påstår at det er det samme men man får ingen garanti på at det er 100% orginale. Så der er et forbehold på 3G & 3GS.
Spørgsmål! Betaler min forsikring for at jeg får skiftet glas?
Svar: Vi laver mange telefoner for forsikrings selvskaber. Men det er forskelligt fra kunde til kunde om din forsikring dækker dit tab. Du er her nød til at kontakte dit forsikringsselskab for at høre om hvordan du er stillet.